İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Haziran 03, 2007

Tek Kişilik Masal Olur Mu?

Bir aşkın masası rüzgarlıydı. Örtünün etekleri uçuşuyordu. Mum ışığı körfeze naz yapıyordu. Neşeliydi Konak Pier’de kalabalık. Bira şişeleri masal gibi soğuk, şen kahkahalarsa inadına sıcaktı. Işık bezeli karşı kıyılar sevilmek isteyenlere serenat yapıyordu. Herşey yaşamak içindi. Gece açılmamış bir şarap gibiydi. Kokusu davetkar bir kız sarhoş edebilirdi sakladığı yılların nefasetinde. Müzik okşuyordu gözlerimi kapayışımı. Yanımızdan geçen bir sarışın kadının yırtmacından gülümsüyordu yarınlar. Adımları bana gelmiyordu. Ben arkadaşım Hakan ile oturmuş dertleşirken, yaşanabilir bir gece düşünceliydi. Bir kez olsun sinemaya bile gidememiştik içtanemle birlikte. Bir kez olsun bir şarap kadehine sır olamamıştık. Hem birbirimizi, hem de güzel İzmir’i anlamamıştık göz göze. Nasıl heyecan verici olabilirdi yalnızlık. Bir iltifat güzel kadınlara iyi geceler der. Bir bakış yetmediğinde gecen olmuşsa heder, yalnız senindir keder. Bir kadına sahip çıkamadığında deniz saklı mekan seni yad eder. Ayağa kalkışında sevgidir esintice selamlanışın. Bir çabadır yakalanmak isteyen bakışların. Bir dönüştür uzakların. Yakın kalbindir, tutku müziğin. Ağırdır adımların hayatı daha iyi sözlerine çekercesine. Bir vedadır merhaban başka bir kızın dilinde.
(Dün akşam arkadaşım Hakan ile Kıbrıs Şehitleri Caddesi'nde Alin's adlı mekanda buluştuk. Daha yeni oturuyorduk ki, ben bu yer Murat'ın arkadaşlarınınmış derken Murat'la göz göze geldik. İçerdeki masalardan birinde arkadaşıyla oturup birşeyler içiyormuş. Kalp kalbe karşıymış. Hakan ile masamıza yerleşirken üstümüze kuş pisledi. Hakan'ın sırtı benim de elim nasiplenmişti. Hakan evde birşeyler yediği için sadece bir bira ısmarladı. Ben Hindu salatanın yanına bir kadeh kırmızı şarap söyledim. Yemeğin ardından Hakan arkadaşları ile buluşmak için Sevinç Pastanesi'ne gitti. Ben de ona eşlik ettim. Hoş bir sohbetin ardından arkadaşlarıyla ayrıldık. Hakan ile Konak Pier'e kadar sahil boyunca yürüdük. Farklıydı İzmirli olmak. Gece ve deniz hoş geldiniz dedi bize. )

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home