İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Ağustos 05, 2007

Bir Hayal Sokuldu Söze

Yalnızlığınız denize bakıyor. Eminim sevdiğiniz bir kişiyi soruyor. Kalbiniz cevaplarını hep uzaklarda mı arayacak? Cesaretiniz yok mu yakınınızdaki bir seslenişe sığınacak? Neden sadece yalnız bırakılanlar vicdanlıdır? Neden hep terk edenler haklıdır? Adımlarıma eşlik eder miydiniz? Bu şehirde nice sevdiğim kadını kaybettim bir bilseniz. Neden yalnızlığım hala evim bilmiyorum. Gecelerimi yürüyorum ama inanın ben de sadece sorularımı buluyorum. Yaşadıklarım beni kararlı ve acımasız yapamadı. Ayışığı geceyi sevdirmek için elinden geleni yapıyor. Artık gülümseseniz. Ben de çapkın olsaydım derdim size ne kadar güzelsiniz.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home