İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazartesi, Eylül 03, 2007

Asla Yalnızlığına Alışma

Daha uyanmamış olabilir kalbi. Bir aile olabilseydik gün daha farklı başlardı. Daha çok güven duyardım, kollarım boş kalmasaydı. Sana alışırdım, yalnızlığıma değil. Bir öykün olsaydı anlatacak, seni dinlerdim gözlerinde. Yaşadığını hissederdim, birlikteliğimize bıraktığın her seste. Bardağıma çay dolduruşun kadar özlenmek, senin için de bir anlam ifade etseydi keşke. Bir gülümseme birbirimizi anlamaya yetseydi. Haklı oluşunu susturabilseydim. Bir kalbimden dinleseydin beni. Karşıyaka’ya denizin mavisince sokulduk. Yeni bir hafta telaşlı.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home