İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Eylül 04, 2007

Kelimeleri Seçiveriyor Yalnızlık

Saatler yetmez içime. Müzik yalnızlığı sever. Bir kadeh de şarap içtim bu gece, itiraf etmeliyim. Seni gülümseyişimden gitmeliyim. Kendi duygularımdan bir hayale kattığım kadınım, artık olamazsın yarınım. Benim yazdıklarım yaşanandan içime yansıyan. Biraz gidenleri, biraz da düşlerimi konuşturuyorum. Hepimiz bir masum yüreğiz, bir gözlerini kapayış, bir kendine saklı utanış. Her diyaloğun bir gerçeği var. Sevilmeyenin derdi yar. Seninle sessiz konuşurken açılıyor anlatmak istediklerim. Yer veriyor sana sözlerime malum kederim. Gerçeğe gece kadar yakınım. Birazdan duvarlarım bana iyi geceler diyecek. Bir uyku gözyaşlarımı silecek. Bir gün yastığın adımı hiç söylemeyecek. Çıkacaksın merdivenlerini yorgun argın. Bir başka kalbin zilini çalacaksın. Seni sevip de, nasıl olurum yaşamak istediklerine dargın? Tercihin senin yargın.

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

Aynı cümleleri defalarca okuyorum her seferinde başka anlamlar... ben içimde hissetigim şekliyle yorumluyorum.Gecemin en kadim dostu oluyor yazılarınız.
Zübeyde EMİROĞLU

04 Eylül, 2007 23:45  

Yorum Gönder

<< Home