İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cuma, Aralık 21, 2007

Şehirler Seçtim Gökyüzüyle

Gökyüzü yavaş yavaş uzaklaştı hikayemden. Beni içinde bıraktı dağılmışlığın. Herkese yok oluşlarında baktı. Oralı bile olmamıştı. Başka hikayeleri de dolaştı. Sevdiğim bir kıza da uzanmış olmalıydı. Ben de göyüzünden dinledim yıldızların hayat sırrını avladığı geceleri. Bir kendim yakalanmış dönüyordum kelimelere. Derinlik oyunu sarhoşluğu aşık eder insanı hayata. Dalıp çıkarsın arayışları bulutlu yalnızlığa. Bir pencere sayfan oluverir, bir kız düşlerin. Kapını kapatışınla bir çizgiyi kovalıyor olabilirsin bir tepenin gökkuşağı gibi bükülüşünde. Yakın durabilirsin kayboluşa. Gerçek sandığın kadar kolay değil. Gerçek de içimde kalalı gerçek değil. Kendimi üzmedim boşuna. Kimin gider ki acı çekmek hoşuna. Ayık olmak nasip olmaz hayat sarhoşuna. Hep güzel olanı doldurur gecelerim düşlerime.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home