İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Ocak 15, 2008

Karşımda Olmanı İstedim

Yağmur kokusu ve kadın, bir pencerenin yaşlandırdığı yüz

Yağmur yağacak, hissedebiliyor musun? Deniz hazır. Deniz mutlu. Vapur iskeleye yanaştı görebiliyor musun? Kuşlar sevinçli. Sabah olmuş. Islak zeminde, güvercinin yağmurla yıkanmış kırmızı ayakları göz alıyor. Yine de sevmek zamanı. Penceremde martılar olduğu için şanslıyım. Arada kaybolmayı tercih ediyorlar sevgililer gibi. Işıltı yoluna döşenmiş düşünceler. Uzağa umut veren bir yakın var. Bir gün bir pencerede buluşalım, susalım. Susalım hiçbir şey yaşanmamış gibi. Susalım birbirimizin gözlerinde. Karşımda olmanı istedim. Anlatabilseydim. Çayımı yudumlayışımda gülümsemeni istedim. Hissedebilseydin. Benden daha haklı olmasaydın. Sussaydık birlikte. Yaşasaydık. Aynı sessizliği yaşayamadık. Ve sen bana, bana karşı bir şey hissetmediğini söylüyorsun, hala martılar ömrümden geçerken. Karşyaka’ya kadar bana eşlik etti ayrılığımız.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home