İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Ocak 13, 2008

Hangi Mevsim Olduğunun Önemi Yok

Denizin yüzeyinde yüzen bir kuş karanlık sulara dalıp kayboluverdi. Şehrin ışıklarından kaçıvermişti. Bir ben yakındım giz avcılığına. Belirir mi diye aradı onu gözlerim. Bir kız gibi kısa bir anı bırakmıştı yalnızlığıma. Sevilecek kadar kalmıştı gözlerimde. Akşam oluvermişti.

Adını Kirli koydum yürürken karşılaştığım bir sokak kedisinin. Kirli olmak onun özgürlüğüne yakışıyordu ama bu şehrin havasına yakışmıyordu. Karşıyaka’yı seçemiyordum. Evde olmayı yeğleyenler çoğunluktaydı. Seni düşünmek ıssızdı.

Televizyon izlemeyi bile dayanılır kılardı kollarında vakit öldürmek. Kollarında Pazar olması güzeldi. Şimdiyse takvimde özlem dolu bir gün.

Düşünmek için çok zamanım vardı. Deniz ve derin karanlık da yardımcı oluyordu. Burger King’e, Sünger Bob’a, BİM marketine farklı anlamlar getirmiştin kısa bir sürede. Hayatımda yeri olmayan şeylere değer katmıştın. Sevmek bıraktıkların olsa gerek.

Hikayeler başkalarının sırrından doğarlarsa ilgi çekicidir. Sırrın zamana ihtiyacı vardır, insanların da sırra.

Bir yalnızlık bıraktım kapına sessizce. Ses çıkarmaktan korktum, seni bir kez daha rahatsız etmekten çekinerek. Seni sevdim gizlice ve seni sevdim yalnızca.

Birbirlerine sokulmuş gülümseyen, apartmana girerken kapıyı birlikte açmakta olan genç bir çift görünce içim sızladı özlemle. Yürümeye devam ettim. Sokaklar hayatın içindeydi. Özsüt’te salep içmeye karar verdim.

Hangi mevsim olduğunun önemi yok. Hepsi seni yalnız hissettirebilir.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home