İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Mart 22, 2008

Gözlerimi Kapadım

Biz ne hissettiğimizi birbirimizden gizlemedik ki. Dürüstlüğümüzün acılarına katlandık. Yılların içinden gelen bir hikayenin güvenini sarsmadık. Birbirimize yaşadıklarımızı anlattık. Yıldızlara emanet ettik gecemizi. Seni kaybetme korkum kadar güçlü bakışlarına yakalandığım bir kızın suskunluğu. Hep ilk görüşte teslim olurum ya gözlere. Anlayamadım başıma gelenleri. Anlayamamak anlatıyor ya tüm olup biteni. Bana sıkıca sarılır mısın? Sana değer vermediğim duygusunu sana yaşatmaktan çekiniyor içim. Belki yine canım yanacak. Onun yeşil gözlerinin etrafında dolanıyor sessizliğim. Gözlerimi kapadım. Yalnızlığıma vurdum. Beni anlamak seni üzer mi? Beni anlamak bisikletlerimizi ayırır mı? Artık bir bardak taze sıkılmış portakal suyu uzatamaz mıyım sana? Domatesin dilimlenişinde zeytinyağı gezdirmez mi elin? Sevildiğimi bilmeye ihanet mi bir başkasına gönlünü kaptırmak? Bedellerim ağır mı? Kayboldum Amelie. Bana karşı ne hissettiğini bilmediğim bir kızda kayboldum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home