İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Nisan 08, 2008

Bir Parçam Koptu Zamandan

Sessizleştiğimiz bir anın bu şehre yaklaştığını hayal edin. Güneşle buluşmuş sokakların içine dalın. İçinizden gelen bir zile basın. Hikaye sizi içeri davet etsin, anlatsın dursun. Hikayenizin uzağından geçen bir vapurun penceresinden dışarı bakan bir adamın da hikayeleri olduğunu hissedin. Parçalar bütüne sokuluyor. Bir parçam yaşadıklarımda sürükleniyor. Bir parçamın selamı beni gülümseten, bir parçamın karşılaştığı o coşku tüm evren. Telaşlanan da benim, hüzünlenen de. Bir parçam beni hiç anlatamayacak olan sözler. Sessizleştiğin bir anda rastlarsan bana, beni de haberdar et duygularından. Bir hikayen varsa uğra gözlerime. Pencerenin önünde yüzüne sessizce dokundum. Hala seni hatırlayabildiğim kadar güzeldin. Unutamadığım da bir parçam. Unuturum sandığım, şimdi çalıyor olmalı sevdiğin en güzel parçan. Martılarıyla vedalaşan bir adam olacağım bir gün. Yaşamayı sevmiş bir adam olacağım. Ölürken de gülümseyebilecek kadar minnettar olmak parçalanana, sevmenin hikayesi. Adımlarıyla oyun oynayan bir adam yolda yürürken bir hikaye buldu.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home