İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Perşembe, Nisan 24, 2008

İyi Yolculuklar

Yağmurun sesinde düşüncelere dalmış bir adam görürsen günün birinde ya da müzik dinlerken yılları geçivermiş bir adam ile karşılaşırsan, sıkıca sarıldığı bir kızın iç dünyasında kayboluşunu suskunluğuna gizlediğini anlayabilir misin? Konuştukça batmıştır çaresizliğine, konuştukça kelimeleri aralarına girmiştir, kendisini ondan uzaklaştırcasına. Kollarındaydı dün gece. Hikayenin sonunu özgür bırakmaktan mı korkuyorlardı? Hikayenin içinde ayrılanlardan olmak katlanılabilir miydi? Gözlerinin içine uğradığında, elini tutmak gelmişse içinden belki de anlaşılabilirdi. Belki de gözyaşlarına değer bir adamdı. Seni seviyorum diyebilmek için ormandan, denizden, gün batımından ve yalnızlığından yardım istemişti belki de. Her gidiş geride kalanı unutmazdı değil mi? Ona iyi yolculuklar diliyordu sessizliği. Otobüsün camında gelip geçiveren manzaralarla yakalayacaktı hafta sonunu. Tercihi ne olursa olsun hayatındaki yansımalarda yeri olacaktı çünkü o her şeyden önce değerli bir dosttu. Yılları bir arada tutan da bu değil miydi? Yüreğini rehber yapmış bir gezgin şaşırsa da, hayat ona keşifler sunardı. O da cesur bir denizciydi. Ay ışığı Marmaris’te seninle mutluluğunu paylaşsın dedi içi. Bakışlarınla dokun seni çağıran sokaklara diye seslendi kalbi. Sahil kasabalarında çakırkeyif olmak güzeldir. Seni daha iyi dinleyecektir yıldızlar diye geçirdi içinden. Gözlerini kapamışlar ve hep buluşmuşlar ayrı düşmüş bir yerlerde.

1 Comments:

Blogger Fuliyama said...

Yazılarında olduğu kadar huzurla veda edebilmiş olsaydın bana, "hayır" demesini bu kadar acıyla öğrenmezdim..ama eninde sonunda öğrendim....farkında değilsin belki henüz..oysa vedamı ettim sana dün gece...sen beni daha yeni keşfederken...yanıp sönen bir ışık gibi kayboldum kendi dünyama..sensizliğime...sessizliğime..kendime...

yaşananlar yaşanacaklar kadar güzeldi benim için, bizsizliğimizde...

herşeyden önce ve sonra "dostun"...f

28 Nisan, 2008 14:20  

Yorum Gönder

<< Home