İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Haziran 22, 2008

Beklerken Dostluğunu

Beklerken gece getirdin bana
Güzel sözlerden ne ayırdımsa sana
Suskunluk oldu cana
Beklerken ne de candan olduğunu anımsadım
Seni düşüncelerimde yürüttüm adım adım
Beklerken gözyaşlarına susadım
Beklerken anladım ki
Seni sevmek baki
Biraz daha yalnızlık doldursa saki
Beklerken...
Dönüşünü
Gülüşünü
Ve özgür düşünü


(Fulya’nın Kapadokya’dan Dönüşünü Beklerken)


15/06/2008

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home