İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Haziran 22, 2008

Kendini Özgür Sandığın Bir Anda

Hafta sonu olduğundan sakal traşı olmamıştım. Kirli sakalım beni Pazartesi günü beni bekleyen gerçeklerden kurtaramayacaktı. Beni özgür bırakmayacaktı hayatımı kazanma gerekliliği. Geleceğimi biriktirebilen bir adam da olamamıştım. Olması için bir fırsat yok muydu? Yaşam mı borçlandırıyordu beni? Taksitli esaretlerde sorumlu kimdi? Özgürlüğü ile ne yapacağını şaşırmış bir halde miydi bunca insan? Tatil bir düş oluvermişti. Herkes kendini görüp dönüyordu kurulu düzene. Alıştırılmış olmak ne kadar kötüydü. Alıştırılmıştık ömrü daraltan geçmişe. Bilmeleri iyi bir şey olmalıydı. Bilmenin keşfe acımasızlığında huzursuzsan, uçup gitmek istediğin bir gökyüzü seni kışkırtıyor olmalı. Sorumlu insanların seni tanıyamayacakları bir kumsalda seni sadece rüzgar takip ettiğinde, gözlerini kapayacaksın. Çok şık değilsin. Salıverilmiş bir yürek gibi saldırıyorsun sevilmeye. Kendine çarpıyorsun her serüvende.

22/06/2008

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home