İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Eylül 28, 2008

Gözlerimi Kapayabilmek

Hala içimdeki sesleri susturmaya çalışıyordum. Susmak başıma ne işler açıyordu da, onu da tam başaramıyordum. Tahta iskelede sırtüstü uzanışımı, denizin sakinliğini, koyun ıssızlığını zihnime çağırdım. İhtiyaç duyduğum bir andı. Yine müzik vardı hayatımda. Neler hissettiğimi gözden geçirdim. Ormanın içine sığınmakta olan bir yol gibi uzandım serüvenime. Kimse yoktu yalnızlığımda. Sahilde yanıma sokulup da, kolumu yalayan köpeği hem sevip, hem de ondan korkmamış mıydım? Neden hiç de belli etmemeye çalışmıştım? Kendime bir bardak bira koydum. Birkaç yudum aldım ama canım hiç de çekmedi. Gidip lavaboya boşalttım. Tercihler doğaçlama olabilir miydi? Hiç durmamak insanı oyalıyordu. Zamana sataşmak gelmedi içimden. Bıraktım kendimi gözlerimi kapayışıma. Düşünmek istemiyordum. Bir gün kaybetmek de huzur verici olacak mıydı? Hep yazmamaya söz veriyordum da, yine de kelimelerle hep arkadaştım. Belki bu konuda da kendimi kandırıyordum. Vazgeçmesini öğrendiğinde senin de bir sokağın olacak.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home