İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Eylül 21, 2008

Hayat Hiç Susmazken

İri taneli, bir salkım kara üzüm yıkadım. Her tanesi ıslak, her tanesi aromatik. Çekirdeğiyle birlikte ağzımda ezerek her tanenin tadına vardım. Damakta kalan o çekirdek nefaseti insanı kolay kolay bırakmıyor. Düşünceler de insanı kolay kolay bırakmıyor. Takılıp kaldım mı yine? Lars Danielsson’un Libera Me albümündeki Newborn Broken parçasını seslendiren Cecilie Norby beni biraz olsun düşüncelerimden uzaklaştırıyor. Hayatımda çok eşya var. Hiçbirimiz için kolay değil. Bir şeyler amaçlıyor olmalı mıyım? Sorun burada mı? Doğru! Katiller de ben iyi bir insanım diyor. İyi ve dürüst olmakla mı kandırıyorsun kendini? Bir şekilde içindesin konuşmaların. Bir şekilde içindesin günün. Bir şekilde içimdesin. Bir şey söylemeden yürüyeceğim. Hiçbir şey söylemeden gelip geçerken, yürümeye devam edeceğim. Hayat hiç susmazken, seni bir şekilde seveceğim.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home