İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Eylül 21, 2008

Bir Yerlerde

Bir yerlerde, bir şekilde, bir yerlerde, birlikte. Bir yerlerde güzel ve sevimli bir kediyi seviyorum. Bir yerlerde, bir cana yakınlık, bir yerlerde, bir suskunluk. Bir yerlerde akşamüstü, bir yerlerde çekici bir kadın. Bir yerlerde adım adım, bir yerlerde yudum yudum. Bir yerlerdeyim, bir yerledesin. Bir yerlerdeyiz yaşamla, bir yerlerdeyiz kadehle. Bir yerlerde gülümse. Bir yerlerde sarıl sevdiğine. Bir yerlerde beni de anımsa, bir yerlerde beni de kat yüreğine. Bir yerlerde gözlerindeki ışıltıya gizle adımı. Bir yerlerde beni de an. Bir yerlerde başlangıç, bir yerlerde son. Bir yerlerde pervaz, bir yerlerde martı. Bana kalırsa bir yerlerde karşılaşmış olmalıyız. Bir yerlerde, avuçlarında su. Bir yerlerde yüzünde neşe. Bir yerlerde, gözyaşlarında gece.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home