İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Temmuz 04, 2006

Gece Kızın Omuzları

İçimde yeşeren ekinle
Yarını beklerken,
İzmir Kordon’da,
Yüzler tarlasında Tanrıyla,
Dans ediyor çılgınlık.

Kaldırılan kadehlerde,
Kahkahalar karışıyor,
Yitirilen sessizliğe.

İçimde oturan ben,
Dalıp gidiyorum.
Bir kızın çıplak omuzlarında.

Kayboluyorum,
Dışarda yağan yağmurla.

Bir barın köşesinde,
Savruluyorum.

Gece,
Kaldırılan kadehlerde.

Aklım,
Kızda.

Sarsılıyorum.

Aheste,
Kafeste,
Gönlümce.

Tanrı nice,
Her sevişte,
Sevilişte.

Omuzlarında,
Yarını beklerken.

18/04/2002

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home