İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Haziran 17, 2006

Sen İçinde Kaybolamazsın

Akşamın etrafında döndüğü kadehlerde ışık ne kadar da nazlı. Özenilmiş bir bedende güzel kelimesinin hakkını verenlerin yalnız bırakmadığı deniz ne kadar da cömert. Gelip geçenlerin kendilerine sakladıkları hikayelerin arasından gecelerin doktoru, garson çıkıp geliyor ne istersiniz diye? Ben bir soğuk bira sipariş ediyorum kokusunda İzmir'le paylaşmak istediğim bir kız olan. Yanında bir de kızarmış patates olsa, gölge etme başka birşey istemem diyorum içimden. Körfez kıpır kıpır, yerinde duramıyor. Her derde deva kızlar onu da baştan çıkarıyor. Sen ah deyişlerini martıya sor. Ahşap masalarda ibadet eden aşıklardan dinle Ege'den ayrılamayanların tövbelerini. Bir cezbedici kızıllık çözülür omzundan göğün. Dökülür sularına şehrin. Bir ten çılgınlığıdır yaz çiçekleri. İnsanı işlenebilecek en güzel günaha çağırır hayat. Anlamak istercesine bir an için gözlerini kapa. Meltem kandırabilir belki seni. Çıplaklığın göğsüne sızarken, ben düşüncelerimi ilikliyorum.Şehrin anlatmaya çalıştıkları bardağımdan hayallere geçiyor Konak Pier'de. Sen içinde kaybolmazsın. Ben seni arayıp bulacağım kaçırdığın gözlerinde.
17.06.2006

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home