İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Temmuz 02, 2006

Sorma, Sensin Sessizliğim

Seni özledim göz kapaklarımın ardı. Beni, duygularımı, düşüncelerimi, hayatımı toparlamana o kadar ihtiyacım var ki. Bazen o kadar kalabalık ki beni karşılayan anlar, sende dinlenmeye gereksinimim var. Bugün dakikalarca resmine baktım. Sende kalana hapsoldum. Gözlerine işlenmiş yaşamı izledim seni bırakmayan özel bir ışıltıda. Dudaklarının kıvrımlarına inen yanaklarının dolgunluğunda bir tebessüm içime dolarken, düşüncelerimi boşalttım senin için. Düşlerime yerleştirdim sende açılanı. Seni zamanın ötesine taşıyan bu karenin parçası olmak arzusuyla yanıp tutuştum. Ancak bir resim anlatabilir seninle arkadaşlığımda aradığım duyguların ifade oluşunu. Kelimeler asla çizemez seni karşılayan bir anın arkeolojisini. Bazen seni sorularımda yoruyorum ya, sana bir resim gibi cevap veremiyorum. Biz cümlelerde kayboluyoruz. İçim bana da böyle sıcak bakıyor musun diye soruyor. Bense hiçbir dilde duymak istemiyorum cevabını. Bir buluşma gibi sıcak göz bebeklerinin zamana yaslanışı. Hatırlanacak o kadar çok şey var ki, dönüp bakacak zamanımız yok yalnızlık albümüne. Geçiveren çiçekler gibiyiz, kokumuz fani. Bir sokuluşa sızan sonsuzluk, sonu saklayan hayal. Tembelliğim dağınık. Bir serinlik hissi ile döndüm maviden. Suya teslim ettim bedenimi, sırt üstü bıraktım kendimi güneşe. Kum ayaklarımda sıcakken, sen bir fısıltıydın. Yaşamın güzel bir anına devrilmiş beyaz teknenin üstündeki, turucunun eşlik ettiği havluma uzanıp da, ufka baktığımda sendin sessizliğim. Zamanın acımadığı, sevgili annemden yadigar bir yazlıkta eşyalar da nasibini almış yıpranmışlıktan. Yine de güzel bir oyun alanı yaz. Hala konuksever geçmiş masalı, geleceğe kucak açtığı her anda. Ben dün senden dinledim gecemi. Ayakların ayaklarıma değerken, seni karıştırdım içime. Sıcak benden giysilerimi almış iken, senin tenini örtünmek istedim. Saçlarına bırakabilseydim sessizliğimi. Dudaklarında saklı kalsaydı cevapların. Boynumu sorsaydı nefesin, düşler sabaha açılırken. Sen bahçemdeki incir ağacı gibi uyansaydın armağanımda. Beni heyecanla açsaydın. Zamana saçsaydın beni ölmsüzlük tohumu gibi. Resminde yeşeren kokun beni büyülerken, ben bakışlarına yerleşmek istiyorum. Sende değerlenen, sana yakalananda korkularımı bırakmak istiyorum. Uçsuz bucaksız bir hayat meşgalesi, belirsizlikler içindeki bizleri tutuşturuyor. Ben senin gülümsemende aydınlanmak istiyorum iç tanem. Bir salkım gelecek sun, hayat sarhoşuna. Cennetin asmalarında mevsim senin gözlerin. Yalnızlık hasatı sıcaklığın. Taş seni sığdıramadığım gecelerimden gündüzlerime. İçime karıştığın gibi karış bedenime. Benden çıkart bulmak istediklerini. Derinlerim senin biliyorsun. Bazen sorumsuzca sevmek istiyorum günbatımını. Duygularımı takip eden Ege sahillerinde mantıklı olmak istemiyorum. Yarına çıkacak bir başka Pazarım. Seninle anlamlanmasını istediğim bir günde, kendimi kandırıyor olacağım başkalarının oyununda. Günışığım, seni kovalamak istiyorum oysa her anda. Seninle varmak istiyorum kızılca bir akşam masalının omuzlarına. Göğsünde, kalbinden dinlemek istiyorum bizi geçen saatlere aldırmayışımızı. Yeniden doğmuşçasına çıplak karşılasak hayatı. Kim hatırlar ele ele yüzdüğümüz bir masalı? Kim hatırlar bizde unutulan bir resmi? Biz unutulmazdan çalsak anları. Bizde yok olacağını bilsek de, gözümüz gibi baksak hayata. Ben sende biriktirsem her anını. Seven bir adamın günlüğü olsa seni anlata duran zaman. Yılların soldurduğu bir gül gibi saklansan yüreğime, itinayla, kırılmadan. Saatlerin içinden ayıkladığım ne varsa seninle sevgimde.Kalbindeki diyalogları merak ediyorum. Düşüncelerin sana neler anlatıyor? Benimle hiç paylaşmıyorsun sessizliğini, sende konaklayan zamanı. Kırmızı, senin de göz kapaklarında başlayan bir hikaye olmalı. Benim gecelerim seni arıyor dudaklarında.


0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home