İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Haziran 24, 2007

Rastlantıya Beş Var

Ne istediğimizi bilmeyişimizi sadeleştirmeye gereksinimimiz var. Yalnızlık temizliği sokaklar. Yarın beni görevimden uzaklaştırsa. Gözlerimi kapamak canıma can katsa. Hayalim içimden gelende yaşamak. Mecbur etmese beni hayat. Bu yüzden zor seni haklı gidişinde anlamak. Çarem değil sende ya da buralarda kalmak. Güzel olanda diri kalıyor tutku. Evim kalabalık ve yorucu. Bir tatile ihyiyacı var aşkların. Yarını beklememek belki hafifletebilir ruhu. Rastlantıya beş var. Çekici bir kız geçiyor. Etrafa bir ihtimal saçıyor. Can yoldaşı olmak isterken can sıkıntısına dönüşmek zor sevene. Seni sorumlu tutmuyorum benimle yaşamayı keyifli bulmadığın için. Özge de okulunda ve anne babasının aralarında yaşadığı problemlerde bunalmış olduğu bir anda öldürmüştü bana olan sevgisini. Sen de bir yıla yakın işsiz kalmanın sıkıntısında inanmadın sevgimize. Ben sevdiklerimi çok kolay dahil ediyorum düşlerime. Ne hayaller kurmuştum. Seni yaşamak için şehirler beğeniyordum. Seninle seni yaşayabilme ihtimalini dolaşıyordum. Benim simyacımdın, sıradanı sıradışına dönüştürüyordun. Sana duyduğum özlemi seni beklediğim anlara bölüştürüyordun. Seni biriktiriyordum duygularımda, ikimizi heyecandan sığdıramadığım bir öyküde. Sense kısa tuttun beni. İzin vermedin gözlerinde hayat sürmeme. Nasıl anlayabilirim benimle uyanmak istemeyişini? Beni bulacak bir kızda mı? Bir gün kelimelerim yaşam getirecek. Yaşanamamış bir anne gibi olmamalı yarınlarım. Yalnız olmadığımı hissettirir elbet bir sabahım. Uyanmak bir kaçış olsa beni bekleyenden. Sen itiraf etmesen de, seni bekliyor oluşum beni terk edişinde tek neden. Sen yarınlarına kalmak istemiyorsun sevdiğinin. Belki de yaşanmamışlığı bu kadar uzatmamalıydık. Birliktelik iki sessizliğin sesi olmak, zamanın yitişine sarılmak. Kollarımda yoksun, yüzüm saçlarına değmiyor. Kararlı ve can acıtıcı gururun hiç baş eğmiyor. Çizgi bükülür kovalamacasında. Çocuk büyür şekilenen düş sokağında, canın yanmışlığında. Başını kaldırdığında uzak durur bakışının çağırdığı evren. Seni sarar yolunu kaybetmiş gibi dolanan çevren. Mesafeler açılır. Sadece yeni bir aşkta yalnızlıktan kaçılır.

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

It's appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy. I'νe read thiѕ post anԁ if I сould I dеѕire to ѕuggеst you fеw interesting things or advice.
Perhaps you can ωritе next artiсles refеrrіng to this artіclе.
I want to rеad morе thingѕ аbout it!


Heге is my web site; Seopressor Version5

26 Şubat, 2013 05:23  
Anonymous Adsız said...

Currently it seemѕ like BlogEngіne is the рrefeгred blogging platform аvaіlablе right now.

(from what I've read) Is that what you are using on your blog?

Here is my website :: SEOPressor V5

09 Mart, 2013 02:26  
Anonymous Adsız said...

For the reason that the admin of thіs websitе is working, nο
uncertаintу veгy ѕoоn it will bе ωеll-known, duе
tο its fеaturе сontents.

Cheсk out my homepagе - wedding dresses

09 Mart, 2013 10:31  

Yorum Gönder

<< Home