İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Haziran 09, 2007

Söz Vermemek İçin Mi Susuyorsun?

Bir adımın kaçırıyor beni yalnızlıktan. Bana cesaret veriyor soluklanışım. Gözlerim sende dökülen saçları omuzlarında karşılıyor. Bir oda suskun hayretler içinde. Ne istediğini biliyor gibisin. Söz vermemek için mi susuyorsun? Farkındasın, içimi sürekli konuşturuyorsun. Nefesimi koşturuyorsun. Sende yorulmuyor tutkum. Sonsuzluğun seni kalbime düşürüşünü bekliyorum sadece. Elimden tutuşun sevgi ayinini başlatıyor. Sana teslim ediyorum düşüncelerimi. Geçmişimle geleceğim arasında bana açılıyorsun. Unutulmaktan kaçıyoruz birlikte sevginde. Bir hırçın atın kendini aşamayışı gibi hırslanıyoruz bakışı kamçılayan uzaktan. Bir okyanus gibi damlıyoruz içimize düşen katreden. Bizim olana sığmıyoruz çünkü sonsuzluğun bir araya gelmiş iki ucuyuz. Bir an için kopuyoruz gerçekten, gündüz geceyi beklerken. Hayat sokaklarını avutuyor. Biz de sırrımızdayız herkes gibi.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home