İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Haziran 09, 2007

Benim Hayatım Olur Musun?

Beni her gün uyandıracak bir sabah gibi elimden tut. Seni bulamadığımda anlamını bırak kalbime, beni merak etme diye. Seni sevmek olsun yarınlarım. Sıcaklığında gözlerimi kapayışlarımı temizle, arındır beni düşüncelerimden. Sana bakmak dinlendirsin sözlerimi. Sustur dudaklarında sana sarılan içimi. Sevildiğini bilmek istiyorsan kumsal olurum deniz güzelliğine. Yeter ki sen eşsiz mavini benden esirgeme. Yeter ki adımların beni bulsun yalnızlığımda. Yeter ki sen beni hep adımda karşıla. Gözlerimin sana anlatmak istediği o kadar çok şey var ki.
08/06/2007

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home