İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Temmuz 22, 2007

İnatçı Bir An Yaşam

Onu kurtaramadım sözlerimden, başkalarının düşüncelerinden. Onu zamana bıraktım, beni yaşamayacağı anlara. Bir sır izin verdi ikimize. Yine döndük içimize. Şarap kadehlerinin kaybettiği sevgililerden olduk, denizin akşamları özlediği geçmişten. Yarın eski sayfaları karıştırmaz. Anbean yaşam eksilir, an karşına dikilir. Sen geçmek isterken sonsuza, uyanmak bir kadın gibi sevilir. Elimi bırakışını anımsamalar aldı. Ondan bana sadece bir sesleniş kaldı. Sessizliğimde hep bana dönüyor o yankı. Acımasız olan benim duymak isteyişim. Elveda diyemedi içim hiç, onun gidişinde. Herkes kendi adımlarında. Bir tercih okyanusunda sevilmek bir damla. Bir çiçeğin koynunda aşk nadide bir çiğ tanesi. Bir an gibi kaçıveriyor gözyaşıma solmasın diye ısladığım. Dönmüyor yaşama uğurladığım.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home