İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Temmuz 21, 2007

Vapurun Güvertesindeki Kelimelerin Metroda Bekleyişi

Bırakıp gidenlerin nedenleri yoktur, tercihleri vardır. Nedenler birer bahanedir.

İhtimaller geleceğin yapı taşları. Tercihler geleceği saptırıyor. Artık yaşamak kadar güzel bir kızı, bir rastlantıda beni karşılamasını, yaşamak istediklerine beni almasını bekleyeceğim. Deniz geri dönmemek kadar mavi. Huzurlu bir yakalanış kıyılar. İçimi sessizliğe bırakıyorum. Yirmi dakikalık bir teselliyle beni Karşıyaka’ya bırakıyor Bergama vapuru. Pencerem yorma yüreğini diyor, bir şehrin tadında seni anlayan bir sevgili vardır elbet. Sadece gülümsemeni arala. Biri seslenir konuksever yalnızlığına.

Binlerce umut, binlerce yalnızlık ve bir tek ben eve dönerken. Sessizliğin karası denizin üzerinde. Kıyı alımlı naz yapıyor vapurlara. Sadece düşünce mekik dokumuyor yalnızlığa. Herkes oyun arkadaşları arıyor. Adın sende kaldı ve benden bir hayat çaldı. Yine yirmi dakikalarımı toparladım. Aşk hiç kalabalık olmadı. Söz hiç yalnız kalmadı. Hep anlaşacak bir kelime buldu. Hatıra bir kalbin suskunluğudur insanın içiyle konuşan. Dar geliyorsa gözlerin, dar geliyorsa nefesin ve yetişemiyorsa kalbin, çaba yorar sevgini. Sormaz yarın derdini çünkü hüzün dündür ve gün bugün. Bir gün nasıl olsa ikna olursun yaşadığına. Yarınım daraldığında yanımda kim olacak? Her an unutulacak gibi yaşlanmak nasip olacak mı sevgilinin kollarında? Mutsuz yansıyordum trenin kapısına. Yalnız yansıyordum. Yaz akşamını yaşayan kalabalıkla yürüyen merdivenlere yöneldim. Tekrarım sıcaktı. Adımlarım biliyordu yolunu yalnızlığın. Bir kedinin hayatımdan geçişi benimdi. Boyoz aldığım fırın açıktı. Bana bir öykü anlatıyordu, önceden heyecan satıyordu. Aşk acından kendini sevmeyi öğrenebilirsen, seni sevebilecek olan için değerlenirsin.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home