İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Temmuz 15, 2007

Mutluluğum Artık Kalbimi Ağlamayacağım

Ben kaybolmaya geldim. Bu kapıdan onun için girdim. Gerçeküstü ile boya akşamı. Asıl dansın köşelerini, bükül, savrul, dinlen. Hüzünlen, kovala, sonsuz gül içten. Çizgiyi aşır aşktan. Renk ver sevişen buluşmalara. Takıl senden kaçışanlara. Bu resim de sarhoş anlamında, küçük dokunuşların dergahında. Deniz kat kumsala, ayışığını aç sandalından. Salın sözünde. Özlem sakla suskunluğuna. Bedenini kahret, bu son tuvale ihanet. Ellerin iz bırakır, kirlenmişlik değil hikayen. Bir ten yangınından ne kurtarabildin? Sadece yalnızlığını mı? Evirip çevirme duygularını. Bana ayır çıplaklığını. Bu mutluluğun resmi değil. Ancak aşk ölümle dalga geçebilir. Anlıyor musun? Yoksa ağlıyor musun? Bir iskele bulabiliyor musun ayaklarını sarkıtışına sevdalı? Sahne derin içinden geçenlerle. İçim oyun seni seven bakışlarda. Söz serin, ufku dolaşan rüzgarla. Ne olur bana bir dem omuz ver. Mutluluğum artık kalbimi ağlamayacağım. İçime bir şehir inşa ettim senle. Sokaklarım çizgi kavurdu ateşinde. Bu ifadeden onun için girdim. Ters yüz oldu sonsuz. Son döktü zaman. Yönün içi geçti. Unutulan bir sanatçı her yok oluştan kaçan. Korkularım bedenimde. Her şey bir yaşanmışlık değerinde. Sen sevildiğin için gök benimle. Sen sevildiğin için yıldızlı bahçem. Kalemim rahat sen sevince. Huzur buluyor cümle dudaklarında. Gözlerimi kapıyorum içim oluşunda. Dedim ya, ben kaybolmaya geldim. Sana aşkı sormaya, sana inanmaya geldim. Bir gözyaşı değerinde yanağında solmaya geldim, hayat seni de beni de geçince. Ben yarın olmaya geldim, dünden seni devşirmeye. Elimi tutuşuna teslim, seni izlemeye geldim. Sıcak geçir geceme. Yıkık bir resim evim. Seni kurtarmaya geldim anımsamaların enkazından. Nazın aydınlık olsun. Güldür beyaz kireçli evleri, sevindir yamaçlarımı. Koş benimle maviye. Akdeniz olalım seninle. Zamana yakalanalım. Hadi gülümse. Hadi sıçra erişebildiğin uzanışa. Seviş karanlığımla. Merdivenlerim tükendiğinde çal kapımı. Aç bekleyişlerimi. Hadi gülümse.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home