İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Çarşamba, Eylül 05, 2007

Sabah Notları

“İkimizden bir öykü çaldın. Çay bardağım, deniz ve düşünceler bugün de beraberiz. Ayrılamadık maviden ve senden. Zaman rüzgar gibi saçlardan ve kıyılardan geçiyor. Uzaklar yokluğunu kalbime taşıyor. Yaz vedasında omuzların yirmi dakika. Yine Karşıyaka. Varışım seni kollarıma sarışım. Saat dokuza beş var bu yalnızlıkta. Başımı yaslayışta bir ömür geçer sanmıştım. “ (4 Eylül Salı sabahı )

“Çay bardağımla iyi arkadaş olduk sekiz kırk vapurunda. Belki keyfini kaçırıyorum aynı konularla. Aslında herkese yetecek kadar mavi var hayatta. Beni de anlamak zorsa sözlerim ne yapsın? Vapurun her yirmi dakikasında kim bilir ne öyküler geçiyor karşı tarafa. Düşünceler de varacak nihayetine. Güneşi taşıyan vapurlar, tekneler, yük gemileri benimle. Benim olmayan bir dünya, benim olmayan bir kız kadar yakın Çarşamba sabahım. Karşıyaka’ya tadınca varamıyorum.” (5 Eylül Çarşamba sabahı)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home