İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cuma, Eylül 28, 2007

Zamanın Unutma Alıştırmaları

(Sabah altı buçukta uyandığımda yatağımda almış olduğum notlardan)


İçine katıldığımız her gerçeği şaşırtabiliyor muyuz? Seni yansıtmayan bir aynanın önünde düşüncelerim. Seni anlatmasınlar istiyorum, sana olduğu gibi beni sarana da duyuramıyorum. Bilmeseydim sessizliğin bu kadar kelime aldığını. Senin gibi kalbimi kapayabilseydim mantıkla.


(Sabah sekiz yirmi beş vapurunda)


Yirmi dakikalık mavi bir fotoğraf albümünü karıştırdım Karşıyaka vapurunda. Seni çevirdim yaşadığım her günde. Boş kalmış sayfalarına düşler yerleştirdim. Bir öykü buldum içimde sana anlatamadığım.