İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazartesi, Ocak 07, 2008

Seni Özleten Suskunluklar

Seni özleten pişmanlıklar. Seni özleten suskunluklar. Kıymeti olmalı seni anımsamalara saklamanın. Kıymeti olmalı inadının. Bir gün gururundan daha yaşlı bir kadın olduğunda, haklı olmanın öneminin kalmadığı bir anda, gözlerini kapayışına verirsen içini, duyabilirsin belki seni sevmiş olan birinin sesini. Gece kaç kere döner ki. Işık kaç kere söner? Bir adım seni geriye itince, söz yitirdiğinde bitince, kaçınırsın yalnızlıktan. Yastığına gömersin düşüncelerini. Seni uyandırır unuttukların. Sana anlatır soğuk, sana anlatır sokak. Daha karmaşık özlemek. Daha masum sevmek. Seni bakışlarına verdim. Kendime gelemedim uzaklardan. Seni bir başkasına verdim. Ardını hiç şaşırmadın. Ardına hiç bakmadın. Gözyaşlarından bana hiç akmadın. Seni sana bağışlayan bir çaresizlik. Seni özleten fotoğraflar.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home