İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Ocak 05, 2008

Neden Bu Kadar Haklısın?

Tercihler bizim, hayat sadece sonuçlara fırsat tanıyor. Seçimler bizi yönlendiriyor hikayelere. Yeterince sessizlik var. Seni seviyorum demek bir çabaysa, uğruna gözlerimi kapamışımdır. Neden bu kadar haklı olduğunu anlayamamışımdır. Beni sevmediğinden diyemediği için kalbim, bundan mı ısrarım? Suskunluğunla aran iyi mi? Yeni bir yıla girdi ayrılığımız. Geride kalmak isteğin aramızı daha da açacak. Sen başka gözlere sapmış olacaksın hayat yolunda. İçin hesaplaşmalarını tamamlamış. Hepimiz oyunlarımızda oyalanıyoruz. Sen sokağını tercih ettin. Üşümüş olmalıyım. Bunu bir yakınlık anlatabilseydi keşke sana. Şarkılar izin vermedi yatağımdan kalkışıma. Saat yediyi geçmiş miydi? Ne zamandır aynama yansımıyordun. Ayna zamansız bir fotoğraf karesidir. Anı çeker, zihne bırakır. Anımsamaların damıtılmış duygularında hayal meyal yaşanır resim. Gözlerimi kapayış albümümdesin. Uyandın mı merak ettim. Seviştin mi kıskandım. Karşılıksız özledim.


03-01-2008

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home