İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Aralık 29, 2007

Bu Hikaye Kifayetsiz

Bu hikaye canını yakmasın. Bu hikaye seni dolaştırsın hayat bahçesinde. Çiçekler gör güneşin sevdirdiği. Yağmurla yıkanmış yeşili hisset düşüncelerinde. Bu hikayede kendine değer ver. Yalnızlıkla iyi geçinse de yılların, anla ki adımlarını karşılar seni seven iç konuşmaların. Hep birileri vardı. Hep birileri giden oldu. Hikayelere yetiştik hepimiz. Bazılarını beklettik, umuda geç kaldık. Bu hikaye farklı olsun. Bu hikayede cevaplarını beklemeyelim soruların. Bu hikayede sen bana gülümse. Ben masum olduğumu hissedeyim başımı önümü eğişimde. Elimi tutuşunda anlaşılamayacak oluşlarımı sustur. Sustur söyleyemediklerimi. Bu hikaye gözlerin. Bu hikaye kelimesiz. Bu hikaye kifayetsiz. Bu hikaye kayıplar verdi. Sakin duruyorsam bir deniz gibi, fırtınalarım olduğunu da bil. Gözyaşlarımı saçlarında taşıdığın rüzgarla sil. Biraz sessizleşmek insana gizlidir. Kaç yaşında olursan ol, martıların göğe dağılışlarında uzakları sarınır yakın hissettiren özlem. Biraz sessizleşmek iyi gelir. Yamaçlardan çek ışık örtüsünü. Savur hayallerini çepeçevre. Şehrin sarhoş büyüsü sana sokulsun. İzin ver yalnızlığa. İzin ver elinde dans eden kaleme. Dinlensin güzel kadınlarda. Susmanın yalnızlık olduğunu yaşar kalbim. Şarkılar bana gecelerimi sevdirir. Kapıda durduğunu düşler yalnızlaşırım. Yaklaşmanı zamanla paylaşmak istemem. Ağır ağır yaşarım hayalini. Seni içime sindiririm anımsamalarımda. Yokluk hiç bırakmıyor ki. Yorgun düşürdün beni. Aldırmayışlarına hak vermem gerekti. Bu hikaye acımasız olmasın. Bu hikayede hüzün yerleşmesin gözlerime. Bu ne duyamadıklarım, ne de duymak istediklerin. Ben sadece sessizleşmek istedim. Bu bir ihanet değil. Bu bir ibadet değil uyanışlarımda bulduğum. Bu bir kıymet bana yaşadığımı bildiren. Bu bir aşk kelimelerini yitiren. Bu hikaye de onu yaşayanca farklı. Bir şarkının kıyıları Cumartesi.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home