İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Aralık 23, 2007

Cevabımı Yaşama Sakladım

Kendimi tanıyamıyorum. Senden özür dilerim. Zihnimde sokaklar var. Bir hikayeyi yürüyorum. Masa lambamın ışığında tüm şarkılar. Hep bir şarkı kalmıyor mu geriye? Yarınına bakan bir adamın kafasını uzatışında kaldırımlar. Gelip geçenler de yaşlanıyorlar. Bir şehir dönüp dolaşmış da bana gelmiş gibi. Biraz soğuk mu dışarısı? Bir kase çorba vardı hayatımda. Anılar da vardı gülümseyişimde. Affedilebilir değildim. Yine de dokunmak istedim asansörün senin katına çıkaran düğmesine. Ayna bana baktı. Ayna bana aldırmadı. Sesinde susmamı istediğini hissettim. Sesinde kaybolmuş olduğumu fark ettim. İyi misin diye sordum kendime. Cevabımı yaşama sakladım. Kelimeler benden daha masumlar. Bir ardım var, biliyorum senin de incitmek istemediğim duyguların. Beni olduğum gibi kabul eden bir deniz. Beni olduğum gibi kabul eden bir sokak lambası. Bir elin perdeye varışı, bir sahnenin yaradılışı sancı. Kimsenin derdi değil oyunun kazancı. Kadran geceler, yalnız kıvranışlar.

1 Comments:

Blogger Fuliyama said...

Ne affedilecekler var, ne de suçlanacaklar. Özlemlerimiz farklı sadece. Bakışlarımız farklı aynı denize baksak da. Seninle artık sessizliği de paylaşamıyorum...kendimi ise hiç paylaşamdım...senin düşüncelerinde hangi senaryodayım kimbilir, hangi rolun oyuncusu... kendi hikayem ise, sadece benim okuduğum bir kurgu...

olduğu gibi kabul etmek ve edilmek, bazen kendi yoluna bırakmaktır sanırım...

iyi geceler

23 Aralık, 2007 20:34  

Yorum Gönder

<< Home