İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Aralık 23, 2007

Hüzünlü Bir Şarkı

Filmler yalnızlığımızı mı dolduruyor? Montumu giyip de gitmek isteyişimde gidebileceğim bir yer olmaması ne acı değil mi? Belki de en iyisi erkenden uyumak. Yarın oyun başlıyor. Bir uçağın varışına ait miyim bilemiyorum ama uzaklaşmak istiyorum. Uzaklaşmanın da yakınlaşmanın da bir bedeli var ne yazık ki. Hayat bir gün beni gözlerimi kapayışımla barıştıracak. İyi geceler yanlış anlaşılmalarım. Biliyorum ki ben iyi anlatamadım kendime.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home