İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Nisan 27, 2008

Tutsaklıkların Efendisi

Gözlerimi kapadığımda da kaçamıyorum artık. Su alan bir gemiden fazla yükleri batmamak için atarsın ya, hayatımdan beni dibe, geçmişe çeken düşünceleri bırakamıyorum. Yine de bir sığınma noktası gözlerimi kapayışım. Kendimi ihmal ettiğimi artık vücudum da hatırlatıyor. Hatırladıklarımız mı yaşam? Hatırladıklarımızı besleyen tesadüflerin kontrolü elimizde mi? Odamdayım. İlişkilerin hamuru oyundur. Kelimelerin arasındaki ilişki ise yalnızlık. Çıkıp gitmek cesaret ister. Kendi başına filizlenmek, sana güneşi armağan edebilir gözlerini yeniden açışında. Baş kaldırmak cesaret ister. Nasıl davranacağımız kestirilebiliyor. Örgütlü bir tekrarın askerleriyiz. Gelecek adını reddedebilenlirin mi olacak? Takip edilebilir bir sorumluluğu var teslim olanın. Bir sonraki adımım benim olsa. Yaşam alanı zihnine daralan bir adamın gözlerini kapayışında, sade kalmak arzusu. Sanki değişen bir şey yok. Hep ertelediğim bir yolculuk var. Gözlerinle karşılaşışımda ne kadar dürüsttüm sana karşı? Hissettiğin eksiklikleri suskunluğun doldururken ifade edilemeyen yalan mı? Kelimelerle birbirimize alıştık. Ben sustukça kelimelerin benden duydukları gürültülü bir gerçek. Farklı ifade kanalları bulmalıyım yalnızlığımın keşfine. Bazen bir piyanonun başına oturuyor düşlerim. Çok geç diye vazgeçirmeye çalışıyor iç sesim. Heveslenmek bir cüret mi? Akıl karışıklığı mı iç sesim? Ne istediğini bilmemek mi bu huzursuzluk? Yoksa bir çağrı mı yalnızlık? Yaratıcı bir isyan var sessizliğimde. Gözlerimi kapayışımda masum değilim. Başkalarından yer kalmamış kendime. Sevmek yanında olmak mı, yoksa yanında hissetmek mi? Sevmek gülümsetir seni. Sevmek anımsatır sana. Sevmek kalabalıktır. Her yüz tanıdık değildir seven bir adamın kalbinde? Sevmek ayrılıklar kadar zengin. Bir araya gelişlere hapsolamayacak kadar ele avuca sığmaz bir coşku. Yolda hatırladıklarınla karşılaşıyorsun. İçine düştüğün anda yeniden uyanıyorsun. İçinden geldiği gibi davrandın. Bir de içinden geldiği gibi yaşa. Seni seviyorum demek için tek hakkın mı var? Cevabın yalnızlığın mı? İçinde dolaştığın suskunluklarda kendini duyuyorsun. Bu tehlikeli mi? Daha dikkatli beslenmelisin. Kadınsız bir gecede pencere, kadınsız bir gecede rüzgar, perdenin savruluşunda dans eden bir zaman, dışında devam edenle gözlerini kapadığın anda gerçeklerini düşlerine ayıran. Yokluğun da, varlığın da zihnimde. Çıplaksın. Yatağım satranç masası olmamalı. Kaybetmek için devrilsek. Adımlarını kazanmak için atan bir adama güvenebilir misin? Beni de adımları kafasında bir adam yaptılar. Bu kadar kasıntı olmayı hak ettik mi? Efendi bir adam mı güldürmeyin beni.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home