İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Ağustos 02, 2008

Bir Şarkı İse Dudakların

Seninle sevişmek istiyorum dedi söyleyemediklerim. Seninle sevişmek istiyorum dedi gözlerimi kapayışım. Utanmak istemiyorum dedi yalnızlığım. Seni aradı yatağım. Yıldızlara bakar gibi bıraktım kendimi tavana. Suskunluk yağdı üstüme. Lapa lapa öptü beni gülümsemen. Beni saçlarına gömdü mutlu bir an. Çıplaklığını dolaştım. Yok oluşumuza aldırmamak beraber anlamlıydı. Unutulmayı var eden bir yalnızlıkla sığınmıştık dokunuşlara.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home