İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazartesi, Eylül 29, 2008

Sessiz Bir Yakınlaşma

Her şey gözlerimi kapamamla başladı. Yokluğun benimle ilişkisindeydim. Varlığımı bir an olsun dışladım. Düşüncelerime izin verdim. Sessizliğin uzun ve inatçı bir yol olduğunu, doğrultusundan hiç sapmadan, burnunun dikine gittiğini hissettim. Sessizliğin kendim olduğunu farkettim. Yaralı olsam da sessizleşeceğim. Sessiz bir pencere önü, sessiz bir sokak, sessiz bir yakınlaşma ve hep sevilen, dinlenen bir müzik parçası. Yine bir yerlerdeyim. Her halde yaşadığım andan yine oldukça uzaklaştım.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home