İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Ocak 18, 2009

Haydi Hazırlan!

Sana yalnızlığında hikayeler duyan bir adamın korkularından bahsedeceğim. Seni karanlığın okyanusundan kelimelerle geçireceğim. Gözlerini kapayışını bana bırak. O uzak kıyının ürpertici ıssızlığında beni izle. Duvarları göğe tırmanan harap bir bina, ay ışığında gölgelerin yittiği karaltılı bir metruk yapı yığınını izlerken, ben seni heyecanlandıran eski ormanların anısı bir patika olacağım. Benimle esrarengiz bir serüvene kıvrılmak istersen, hazırlan. Unutulmuşların canlandığı bir hikayede, her an karşına çıkabilecek manzaralara hazır ol dememin sana bir faydası olmayacaktır. Sana bu hikayede yaşatacaklarımdan kaçma. Dehşetin koynunda, anlatacağım hikayede güneşi anlatılır olmuş insanlar yaşıyor. Hikaye anlatıcılar birer rahip olmuşlar. Bu hikayede, başarılı olmuş insanların övünç kaynağı geleceğinden korkabilirsin. Bu hikaye umuda sahip çıkman için. Bu hikaye anlatacağım hikayenin içine doğacak çocuklar için. Hepimiz kaderdik. Duymanın en zor olduğu bir anda kader hikayeni sana sunuyor. Bizler de doğan güneşin ihtişamına karşı sorumluyduk. Sen bu küfrü çiçek açtırabilirsin. Ben senin duymayı keşfedeceğini biliyorum. Senin hikayelerin benimkilerden bu yüzden farklı olmalı. Seni adınla baş başa bırakıyorum. Gelecek senin. Öykü artık senin...

18-01-2009

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home