İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Mart 25, 2007

Sizi Tekrar Edene Takdim Edeyim

Yaşamın içindeki tekrarlarda bir kişi yemek hazırlıyor olmalı, belki de bir hostes gülümsüyor ne alırsınız diye, kim bilir bir çiftçi toprakla boğuşuyor kan ter içinde, belki de bir çocuk açlık çekmekte çok uzaklarda, iki sevgili oturmuş öpüşüyor da olabilirler, aramıza yeni birileri de katılıyordur sevinç gözyaşları arasında, aramızdan ayrılanlara ağlayanlar olduğu gibi. İnsanlar bir düğün töreninde heyecanlı bir araya geliyorlardır. Bir otobüs kalkmak üzeredir içinde yerleşmekte olanların hikayeleri koltuk numaralarını ararken. Ben de odasında bilgisayarının başındaki binlerden bir tanesi olabilirim. Yarın binlerce bankacıdan birisi olacağım, binlerce kravatlı takım elbiseliden biri. Telefonun ucundaki bir sesten görüşme talebinde bulunacağım. Bir başka hikayeye önemsiz bir rolde katılacağım. Siz de tekrarlarda yerinizi aldınız mı? Gece gündüzü kovalarken, ben senin tekrarının yabancısıyım. Gözlerim bana gelenden toplar detayları arıtılmış izlenimleri. Bir his içime yerleşir sanki benimmiş gibi. Uzak benimmiş gibi yakın durur. Adımlarım tekrarlanır yürüyüş olur. Yaşadığım her an ömür olur. Tekrar beni bırakır ismimde. Birileri bir yerlerde dua ediyor olmalı. Bir kız bir oğlana aşıktır. Bir kadehin manzarasıdır günbatımı. Dur acele etme, bu tekrar hepimize yeter. Söyle bana gece gözlerini kapayışına ne der. Kumsal sonsuzluk tanelerinde sıcak olmalı. Gökyüzünü sırt üstü konuk eden bir adam mutlu olmalı. Biliyorum bir yerlerde. Bir yerlerde piyanonun tuşlarında, bir yerlerde parmak uçlarımda, bir yerlerde dudaklarında, bir yerlerde rüzgarın esişinde, bir yerlerde kuşların kanatlarının peşi sıra, tekrar içimin ürperişinde masal olanda. Suskunluk tuvalinde bir arada. Resim kalabalıklaşıyor her renk canlıda, her ahenkli nesnede. İstanbul Boğazı’nda bir gemi naz ediyor olmalı, biraz daha bakabilmek için Kız Kulesi’ne. Tango dansının ateşinde bir ten tutkulu seriliyor olmalı kolların söyleşisine. Sırt dekoltelerinin milongasında ayakkabıların ışıltılı akışında tekrar kendinden geçmiştir her halde. Evet, bir yerlerde.Seni seviyorum diye tekrar ediyorum.

25/03/2007

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home