İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Çarşamba, Temmuz 25, 2007

İçimden Alıntılar

İşe gidişlerimde metro istasyonunda bekleyişlerimden, vapurun güvertesinde kalabalığın içinde içimle konuşmalarımdan cep telefonumda gecelerime taşıdığım bölük pörçük alıntılar konuklarını kaybederken ifadenin mülkiyeti yok. Tercihlerin kefareti olmamalı. Yalnızlığım beni bağışlamalı güzel bir kadının kerametinde.


“Yalnızlığımla başa çıkabilmek için sana ihtiyacım var. Milyarlarca rastlantıdan biri nasıl oluyor da üzüyor beni. Bu gerçekten insanın kendi tercihi. “

“Ölümün üzerine gitmek için adımlamayı öğrendik. Yaşamayı merak ediyorduk.”


- Hiçbir zaman haksız olmadın.
- Canımı yakmak için böyle söylüyorsun.
- Artık kelimelerimi kendim için seçiyorum. “

“Yaşamak yaşanmamışın armağanı. Kim bilir belki de bir rastlantının baharı, bir ihtimal çiçek verecek. Deniz terapimde mavi mi beni dinliyor, ben mi maviyi bilmiyorum ama suskunluğumuz iyi anlaşıyor. Sevildiğince sevecek, benimle paylaşmak istediklerinde çoğalacak bir kızın kalp atışlarına yakın olabilecek miyim bir tebessümün verdiği huzur ve güvende. Beni kaçırabilecek mi anlamsızlıktan. “

“Bana sormak istediklerin var gibi bakıyorsun.”


0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home