İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Temmuz 07, 2007

Sana Yarını Soruyorum

Bir kız onu ne kadar sevdiğinden apar topar gidebilir. Sessizlik onsuz gece biriktirir. Suskunluk yalnızlık dolar. Penceren karanlıkta uzak yıldızını yolar. Düş ansızın boşalır, bir hayaletle yaşar bulursun yalnızlığını. Anımsamalar her zaman eksiktir, doldurmak istediğin boşluklarda gölgelidir yaşam. Loş ve sinsidir odan. Aynanda eksiktir masal. Kaybedilenin aynası düşüncelerdir. Sonsuza gömer gerçeküstünün tekrarını. Çıplaklığından sıyrılmaz ışık. Zaman gibi, yerinde durmaz aşk. Bir başkasınındır unutulamayan. Kabullenmek gerekir yarını esirgemeyen geçmişi. Hatırlama zindanının anahtarını düşürmemek gerekli yüreğine. Uyanmak senin kaderin. Gülümsediğinde ışığını kovalayabilirsin resmin dokunuşlarında. Eksilmiyor, çoğalıyoruz ihtimallerimizde. Haklı olup olmadığına aldırıyor muyum? Beni üzen başarısızlıklarımda ben de kendimi arıyorum. Güçlü olmam beklense de, ben de yanlışlarımı eliyorum. Hepimiz ifade etmeye çalışıyoruz yaşamayı sevdiğimizi. Yalnızlık benim kalbimin dili. Gözlerimi kapayışımda seni konuşuyorum. Artık adını bilmiyorum. Sevgimi konuşmak istiyor musun? Sana yarını soruyorum.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home