İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Temmuz 07, 2007

Size Düş Koleksiyonumu Gösterebilir Miyim?

Bir kadeh rüya iksirinde yalnızlığımdan atıyorum kalbimin ağırlıklarını. Damarlarımı dolaşıyorum. Söze soruyorum bir anlam gördünüz mü diye. Tüm kelimeler şaşkın, kaçışıyorlar. Zayıf olanlar hislerime yakalanıyorlar. İfade edemiyorum bir sırrın çaresizliğinde. Bu yaz deniz kokmuyorum. Mavi bulaştırmadım henüz yüzüme. Akşam beni içine alan parçalarda benimle. Dans ediyor sıcaklık. Perdemin valsinde düş koleksiyoncusuyum. Başımı çevirişlerimde odam benimle. Yalnızlık kıpırdamıyor yazımda. Saat dönüp dolaşıyor sabırsızca. Zamanı da kovalamıyorum artık. Can gözdesinde büyülenmek için geceden demir almak gerek, kalbinden uzaklaşmak gözlerin izini sürerek.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home