İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Perşembe, Ağustos 30, 2007

Aşkın Üzen Yüzü

Neden tüm karşılaşmalar sessiz, seni duymak istediğim için mi? Maviyi de üzer oldum. Çarşamba sabahım da bir suskunluğu dolduruyor. Kalbinin benimle konuşmadığını bilsem de, kendime haksızlığım yalnızlığım. Kelimeler varıyor Karşıyaka’ya. Bir bardak çaya seni anlattım. Bir yudum aldım hayalinden. Sormayacaktım neden, yapamadım. Ben bu hüzne ait değilim. Bir sevgide kaldı sevinçlerim. Bir martı gülümsetti beni. Suya paralel kanatlarını cesaretlendirdi. Sevilmekti gökyüzü. Unutmak da bir erdemdi. Gözlerimi kapayışım, aşkın üzen yüzü.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home