İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Ekim 06, 2007

1602 Nolu Oda-Lamartine Otel, Taksim

Odam yine yalnız bir erkek der gibi karşıladı beni. 1602 yılını yaşamış bu şehirden bir tarih gibi odamın kapısına beni tanıtan koridorlarda adımlarım bir sessizliğe daldı. Bir kadını özlercesine sarıldım boşluğa. Yalnızlık hep eksik değil miydi? Çıplak bir ten dokunulmazsa giysilere saklamaz mıydı geceleri? Gözlerimi kapayışımı bir nefes alışa vermek istiyordum. Ellerin beni dolaşsın istiyordum. Sen yaşamak istediklerine rehber ol istiyordum.