İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Salı, Kasım 06, 2007

Doğum Günüm 5 Kasım

Hikayeler anlattım. Hikayeler atlattım. Bir gece beni doğurdu. Bir dost kazandım içimde. Kendimle tanıştım birdenbire. Kelimeler beni yalnız bıraktığında anladım ki sessizlik kadar yakındım kalbimde. Söz verdim çaba sarf etmeye, değişmeye. O kadar kolay değildi kaybetmek. Zorluydu tek benim sandığım yarın. İki bisikleti vardı bulutların. Açık deniz senin gözlerin, üzmez beni yüreğinin şarkısı sözlerin. Bir martı uçmuşsa hüznü, bir kaldırım yetiştirmişse sevinci yaşam uyandırır bilinci. Nice günaydınlara, nice gözlerimizi kapayışlara. Beni ne olursa olsun ara.