İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Perşembe, Kasım 22, 2007

Hayat Yalnızlığa Da Yakışıyor Aslında

Her zaman dikkati çeken bir bayan kalabalığın arasına karışır. Trende herkesin kafasının tavana yansımakta olduğunu fark ettim, bir restoranda asılmış soğan sarımsak gibiydik. Yazın güzel omuzlu bayanları şimdi çizmeliydi. Hayat yalnızlığa da yakışıyor aslında.

Hep bir martıyla geldin düşüncelerime. Hep bir özlemle uğurlandın gidişine. Hep güneş vardı saçlarında, hep bir gülümseme içimde. Dinlemesini biliyor iskele, dalgalar anlatmak istiyor maviyi. Susmuyor yaşam sevince, sessizlik de konuşuyor. Senin martıların yok. Benimse duymak istediklerim çok. Gözlerimi kısmak zorunda kalıyorum bakarken uzaklaşan kıyıya, vapur güneşin sıcaklığından keyif alıyor benim gibi. Uçma sevdalılarım kanat dolu tatlı esinti. Yetiyor gönlüme bu kısa gezinti. Ömür gibisin anlaşılmadan geçiyorsun. Hikayelerin bölüşüldüğü bir zamanda karşılaştık, gözlerimizi kapayışlarda ayrıldık. Bizim sandık yalnızlığı, yanıldık. Vardım yine karşıya sekiz yirmi beş vapuruyla. Tekrara yığılıyoruz.

Yakın hissettiğin bir hikayenin içinde kendine yer bulursan, adımların akşamlarına dönmek isterse, daha az aldırırsan hayatın zorluklarına, bir sevgilin vardır. Yürümek sokakları çekiyor kendine. Yine güzel bir kadın gözlerime yakalanıp kurtuluyor. Sadece gülümsüyorum olup bitene ve hayat gibi geçene. Bir adım daha yaklaşabildim şubeye.