İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Ekim 10, 2015

Nefes Darbeleri

Küçük dokunuşların sessizliğinden fırlayıverdin. Kendini tuvalden tuvale çalan maviydin. Çılgındın. Güneş ışınları gibi oyuncuydun saçlarımda. Dans havaya karışmış. Beden kokusu sarmış akışların kopuşunu. Bir uçtan diğerine sıçrayan, bir bakıştan diğerine konan ele avuca sığmaz, sana sözcükler saçtım. Çizgine dolandım, hayatın ucunu kaçırırcasına. Gözlerindeydim. Zamanı serbest bırakacağız. Bir kedi gibi geçeceğiz anlardan. Sonsuzluğun mırıldandığı bir gecede uykusuzum. Bir şarkıyım kıyısı olan. Egeyim güzel kadınlara aşık. Binlerce kadeh uçurabilirim özgürlüğe. Sarhoşluğa övgünün samimiyetinde titreyebilirim. Sıcacık, damarda akan kan gibi kırmızımsın hayat dolu. Zaman taşıyan dudakların ölüm pulu. An saçılıyor. Can çekiştiriyor düzlemin çizgileri. Buğulu ve büyülü. Pusun ardında derinde bir yüz düşünceli. Şehirlerden gece beğenelim birlikte. Çıplaklığımızla birbirimize sızalım. Nefes darbeleriyle resmedelim tutkuyu. Karışalım, renkten renge girelim yatağımızda. Yorgunluk beni ele geçiriyor. Yaşamın güzel armağanı kedimiz Zümrüt yanı başımda.Ölüm çerçeveli zaman beni hüzünlendirmiyor. Gece tenime dokunuyor. Karanlığı daha karanlığıyla derinleştiren bir iç çekiş. Kendimi gözlerimin kapanışında tango ezgilerine bırakıyorum. Boşluk çekiminde beni dans ettiriyor. Fırça darbeleri gibi çarpıyorum yokluğuna, resmine kavuşmak için içimden çekiştiriliyorum. Ressam kadınının saçlarında yumuşattı dokunuşlarını. Aşkta çalışılmış özgürlükle denizin dalgalarına kavuşturdu çizgilerini. Bakışlarını güzel olanda eğitmişti. Yorgunluğuma sokul. Yalnızlığıma kıvrıl. Kapımda belirişini ölümsüzleştir. Çıplaklığını yatağıma savur. Parmağın dudağımda. Gecenin başlangıç sihrinde suskunluğuma sızıyorsun. Ellerin yüzümdeki maskeyi odanın bir köşesine fırlatıyor. Kimin yüzünden olduğu önemsizleşiyor, yüzsüzce sevişebilme özgürlüğünde. Adlarımızı fırlatıp atıyoruz. Suçsuz ve günahsızız. 

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home