İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Cumartesi, Ekim 10, 2015

Seni Mırıldanmak

Güzelsin bir şarkıyı mırıldanmak gibi. Özgürlük ne anlama geliyor? Bir şarkı çıplaklığında çalan. Yol akıyor, gece benimle. Her yer ışıl ışıl. Denize yansıyan her ne varsa sonsuzluğun içinden bana katılıyor. Suskunluğunu tasarlama. Suskunluğun, gece, akıp giden arabaların kırmızı ışıkları. Evet yeterince cesur değiliz. Çoğu zaman susmak zorundayız. Suskunluğun sonsuzluk halini aldığı bilinmeyene hepimiz bir gün yolcu olacağız. Yaşarken ölümü ana taşımaya ne gerek var. Gecenin hamurunda yoğrulmuş tüm suskunluklar, tüm bedenler, hepsi masum, hepsi çaresiz, hepsi içinde sessiz. Akıp gidiyoruz hep beraber. Suskun bakışlar, suskun çıplaklıklar. Bir aradayız, bir sonsuzlukta. Onca güzel omzun içinde akıp giden onca dile gelemeyen. Evet hep bir korku var. Sevgi korkusuzca olmalı. Sessizliğimi dinledim. Hep hayalperest biri oldum. Yeter ki güzellik olsun içinde. Gözlerin sözlerimde. Kafayı çıplaklıkla bozmuş değilim ama her çıplaklığın keşfi bir mucize. Hayatın içinde aşk günah olabilir mi, sevgi günah olabilir mi? Gecenin güzel mırıltısı beni gülümsetiyorsun. Karanlığın güzel gizi seni özledim. Karanlığın içine hayallerimde çıplaklığını yerleştirmeyi, omuzlarından ayaklarına değin seni gezinmeyi özledim. Okyanuslara açılan korkusuz kaşifler gibi bedeninde salınmayı özledim. Ruhum zamanı aralıyor. Ölümlüyüm, ölümlülüğüme sığdırmak istediğim sonsuzluk senin çıplaklığında. Akıp gidiyorum karaltıların içinden. Bir şeyler yakalamak derdinde değilim. Milyarlarca insanın arasında sessizliğimin keşfinde asla dile getiremediklerimle bir yerlerde ben de sıkışıp kalmışım. Yemeğe serpilmiş tuz gibi içime serpilmiş sahneler var. Tadı hayatın vazgeçilmezi. Bazı güzelliklerin dilini anlayamayabilirsin ama yine de bazı sessizliklerde sonsuzu yakalayabilirsin. Yol akıyor, gece akıyor,karanlık akıyor.Elbette sonu var.Varmak üzere olanlar belki de hiç varamayacak olanlar. Hayat karmakarışık, bir o kadar güzel sürprizlerle dolu. Adının en güzel omuzlarında iyi ki varsın. 

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home