İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Mayıs 07, 2006

Kısa Kısa Hayatın İçinden...İçime Sığmayandan

Seni düşünüyorum. İçime yakalanan kelimelerle müzik dinliyoruz. Günışığıyla seni özlüyoruz. Çaresiziz. Her sabah bir hayal beni erkenden uyandırıyor. Daha çok yazayım diye zaman ve beni hayata çalan bir kız yaman. Ben yine de bu masalı senden dinlemek istiyorum. Sevmenin bedeli üzülmek olsa bile.
07/05/2006
Yanı başımdaki yastıkta, güzel yüzünde uyumakta olan hatlarının dudağında kıvrılmış miskinlik edişlerini hayal ettim. Güneş odamda keşke o da olsaydı diyor. Parmak uçların günaydınım olsa.
07/05/2006
Rüzgarın okşarcasına yüreklendirdiği bir ten,
Zaman limanından keşfe çıkan bir yelken.
Nasıl ulaşırım sana?
Yüreğimi doldurmuş uzaklara.
Denizi olmayan kara, Ankara.
06/05/2006
Garajı kendime mabet yaptım. Gözlerimi kapama törenlerimde elimden tutuyorsun, beni taşırken müziğin araladığı düşlere. Kendimi onarıyorum. Arabamda, içimle baş başa seni anıyoruz. Capital Radio sığınağında ruhsal kayboluş kendini arayış.
03/05/2006
Bir adam, bir sokak, sıralanmış arabalar ve düşünceler geçip giden yüzleri aşarken sana ait olanda kalışım günaydınım. Günışığım özlem oldu.
03/05/2006
Zamana karşı birşey yapılamıyor. Herşeyi bırakıyoruz ona, kendimizi bile. Ama tutunma çabalarında da zaman hep çağırıyor, saçlarının üzerime dökümü bir gülümseme ağacı değilken. İçimin meyveleri karışıklık, biraz huzursuz rüzgarım.
02/05/2006
Gecenin dili olsaydı anlatırdı ne kadar kalmanı istediğini İzmir'in. Bir Salı seni alıp gidecek, iyi geceler demekle yetindiğim gülümseme.
02/05/2006
Bir burukluk kapladı, seni bıraktıktan sonra içimi. Düşünceli geçtim geceyi. Garajda arabanın içinde karanlığın doldurduğu koltuk seni anlatıyor.
01/05/2006
Ruhum biraz karışık günışığı. Yeni bir haftanın eşiğinde zihnim dolu. Günaydın uyanışım.
24/04/2006
Güneş yüzüme çok tatlı vuruyor. Bu sıcaklık inanılmaz keyifli. Yine abuk subuk konuştum her halde son aramamda. Açık hava, güzel bir yemek ve seni düşünmek.
23/04/2006
Yastığında yüzünü hayal ettim, yumulu gözlerini çevreleyen saçlarını. Seni izledim, seni saran, seni sen yapanda. Düşüncelerimle uzanıyorum yanına. Bir tebessüm takdir ediyor içime doldurduğun huzuru. Sabırla beklediğim gözlerini açışın günaydınım olsa. Dudaklarım kelimelere gereksinim duymaksızın seni seviyorum dese içten bir gülümsemede.
23/04/2006
Günaydın içim. Dün biraz düşüncesizlik ettim, geceyarısı olan özlemimde. Yastığım seni anlatıyor bana. Bir de sen beliriversen neler kaynatıyorsunuz bakayım diye.
22/04/2006
Yüzünü okşuyor düşüncelerim. Her sabahımdasın ya, kaplayıveriyorsun beni. Keşke bakışlarla örülü miskinliğin parçası olabilsek. Kokun kadar yakın olman için dualarım.
21/04/2006
Gözlerimi kapayış Ankara. Bir teşekkür yakınlığı özlenen. Sabah olduğu için karmaşık cümleler kuruyorum. Nasıl olsa uykunu aldın geceden. Bir günaydın dercesine hayranlık olabilecek mi seninle uyanış? Gelecek senin armağanın olacak mı, her anını büyük sevinçle açacağım?

18/04/2006

Bu sabah sana güzel bir günaydın için kelime beğendik camımda beni uyandıan günışığıyla. Keşke o da burada olsaydı dedi sabahım.
18/04/2006

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home