İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Şubat 25, 2007

Zaman Temizliği

Neden yazıyorum diye kızsam da kendime, aradan yıllar geçtikten sonra bir zamanki hissettiklerime döndüğümde o zaman içinde bulunduğum duyguları o duygulardan çıkmış iken değerlendirebilmek bir başka deneyim. Bu düşünceler, bu kelimeler benim mi diye sorduruyor bazı hislerim. Yaşanmış da olsa bir duygu, esaretinden kurtulunulmuşsa asla o zamanki gibi dile gelmez yıllar sonra. Kelimelere hapsolan insan değildir sadece. Bir başka duygu anahtarı olur yalnızlığın. Özgürleşen bir başka hikayeye esir düşecektir. Şu anda dinlemekte olduğum "Nazende Sevgilim Aklıma Düştün" parçası eşliğinde kalbimin tavan arasından öyküler çıkardım gece vakti. Yaşamla kol kola hep açık yürekli bir insan oldum. Hiçbir zaman sansürlemedim yaşanmışı. Durduğum noktada anlaşılamamak pahasına da olsa dilime gem vurmadım. Vicdanıma yer verdim aşkta. Neden yaşıyorum diye sorduğum her anda, yılsam da sevgi benim kelebeğim. Anlamayacaklarını bilsem de anlatacağım. Sözlerin kırılıp dökülmüş sen neden toparlıyorsun. Geleceği geçmişe süpürüyorsun.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home