İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Haziran 24, 2007

Sevilme Mevsiminde Bulmak İsteyişime Gel

Kapın çalındığında görmek için can attığın kişi olmak isterdim, merdivenlerini beni sana getirdiği için sevmeni, sana içten gülümsememi içeri almanı, mutlu oluşunu bana bullaştırmanı, yalnızlığımı hediyen olarak kabul etmeni, beni dudaklarında açmanı, gecemize saklanışımızda çocukluğundan kalmış masum bir oyun olmanı. Seni bulmak isteyişlerimden kaçışlarının beni bir gün üzeceğini nasıl bilebilirdim, kalbinden hiç çıkmayacağını, beni iyi bir dost olarak yarınına almayacağını. Gözlerindeki suskunluğa sana aşkım diye seslenişinde bir başka heyecan karıştığında adıma kapanmıştı kapın. Ben adımlarımda sense gecendeydin. Denizler öyküleri sever. Akdeniz gitarın sesine güzel bir kızı daha davet eder. Çıplak ayaklarında ayışığı kumsalı döver dans edişi. Dönüşü başım, saçlarının savruluşu içimin yeşertmek istediği sevinç tohumları olur.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home