İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Temmuz 08, 2007

Gece ve Müzik

Şarkı sözleri sana daha anlamlı gelmeye başlamışsa, sen de sevmiş ve sevilmemişlerdensin. Gözün daldığında düşünceli bir adamsan, sen de kalbi kırılmışlardansın. Sokakların savrulmuş aradığın sevgiliyi bulamamışsa, sen de dönüşüne hapsolmuşsun çaresizce. Daha onurlu olmalı canı yanmışlığın. Dik tutmalısın başını, sıkmalısın yumruğunu güçlüce. Gözlerini kapayışını hissetmelisin içinde. Artık senin elinden tutmayacak. Bir zamanlar adımlarımızın tercihi bizi buluştururdu. Bundan böyle karanlığımız bizi saklamayacak yıldızların şaşırdığı bir gecede. Kapımın çalınışları olacağına inanmıştım tüm kalbimle. Bana sarılışında seni daha da anlayacağımı ummuştum. Bir gecenin başlangıcı olacağımızı hayal etmiştim. Yıllar kollarımda geçecek sanmıştım. Yanılmışım demek yalnızlığım için ne de zor. Kıymetini hiç bilmedin düşlerimin. Şimdi başka kalplere davetlisin. Saçların başka yastıkta. Uyanışların başka bir omuzda.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home