İşlenebilecek En Güzel Günaha

Duygularında kaybolmuş bir adamın ebedi adresi kadınlardır. Kelimelerimin buluşma noktası güzel kadınlara. Ölüm sözü ayırana dek. Sanırım gerçeğini şaşırmış ender insanlardan birisiyim. Kolay değil narin bir ihtimali sevmek. Gözler yaşamak demek.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İzmir, Türkiye

I like dabbling in English. Words welcome people in me.

Pazar, Temmuz 08, 2007

Yalnız Horozun Sabahı

Sevdiğim kızlardan eser rüzgar. Geçmiş ordusu arkamda yarınıma bakarım. Bir teselli savaşçısıyım. Korkularımdan cesur muyum? Yaşamın karşılanışı kadar güçlüyüm. Gözlerim susuyor, hep uzaklar konuşuyor. Bir adam adımlarını yaşıyor. Ne de cimri bir tesadüf, hiç aldırmıyor. Tenim tenha. Nefes alışlarım ıssız. Hayatın beğenisinden saklanıyorum yalnızlığımda. Küskün bir çocuk edasında, köşemde sevdiğim parçalarla baş başa, cümle yapbozumla oynuyorum. Yaşadıklarım kalbime seni seviyorum diyebilmeyi yasakladı. Oda hapsimi kendim verdim. Kırgın olduğum, çıkamadığım sokakları içime davet ettim. Sordum seni gördüler mi diye. Beni üzmemek için sessizlik. Beni kaybedecek bir sonsuzluk. İçimi arıyorum. Masa ve sandalyeleri ile denize eşlik eden bir kafede buluşamayacağız. Sana unutulmayanda yer ayırtmıştım oysa. Her yazar anımsamalarında öter. Vakitsiz söz duyulmaz.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home